poniedziałek, 29 lipca 2019

Lammas 2019 - dożynki - życzenia

Moi drodzy u mnie już świąteczny klimat i świątecznie przystrojony sabatowy ołtarz. 1 sierpnia zaczyna się sabat Lammas. (takie pogańskie dożynki) To czas pierwszych zbiorów, pełni lata i dziękczynienia. To także czas radości za zebrane plony.
To był dla mnie trudny czas: pobyty w szpitalu, zupy w fundacji dla bezdomnych, czasami samotność, długie spacery po lesie i łzy. Usunąłem wszystkich znajomych z listy FB. Zamknąłem jeden rozdział mojej sztuki. Zrezygnowałem z wyjazdów, spotkań, warsztatów. Mimo to były też momenty radosne. Na mojej drodze pojawili się ludzie, którzy bardzo mi pomogli. Nie ma ich na FB, ale im najwięcej dziękuję.
A w ten wigilijny wieczór chciałbym także Wam wszystkim podziękować za Waszą obecność, wspieranie, aby iść na przód. Pojawiło się kilka nowych osób. Szczególnie sobie cenię spotkania na żywo. Można mieć setki czy tysiące znajomych na portalach społecznościowych, ale nie zastąpią one znajomości w realu.
Życzę Wam, abyście umieli doceniać i dziękować za to, co macie wokół siebie, co Was spotyka tu i teraz, a szczególnie za to, czego nie widać - spędzony czas, słuchanie, rozmowy, doświadczenia, bycie obok, pamięć i za drobne gesty życzliwości - uśmiech, podanie ręki, czy samą obecność.
Pamiętajcie, że wdzięczność ma ogromną moc! Okazywanie wdzięczności za całe dobro, które nas spotyka w życiu sprawia, że przyciągamy go do siebie jeszcze więcej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz